Friday, July 2, 2010

HOBI BARU...KAIT-MENGAIT

Entah macam mana tiba2 rasa minat nak mengait guna jarum satu...dulu belajar ngan mak tapi hasilnya tak berapa nak memuaskan hati...masih ingat lagi..rumah pwnuh dgn hiasan alas meja . tv. samapai peti ais pun guna...kreatif mak...colourful plak tu, warna kuning, pink, oren...yelah mak mmg suka warna terang...
Ilham kait-mengait mmg aku dapat daripada mak...cuma kesibukan aku setiap hari agak membataskan aku nak terlibat secara serius dengan hobi baru aku nih...modalnya pun murah takdelah beratus ringgit...mungkin ada yg anggap hobi baru ni agak ketinggalan tapi apapun bagi aku mmg menarik serta perlukan kreativiti yang tersendiri...
Bila tgk blog yang ada kaitan dgn kait-mengait, tanpa berfikir pjg aku add as follower, sebagai rujukan dan perkongsian idea. Harap hobi baru aku nie taklah seperti HANGAT-HANGAT TAHI AYAM...teringin benar aku nak cuba buat topi,sweater, bekas handphone dll.

No comments:

Post a Comment